maandag 20 februari 2017

Warm Thoughts



Goedemorgen lieve lezer,

 Net weer terug van het creaweekend in Hardenberg.
Ik mocht bij de hobbyhoek demonstreren met de de TODO.
3 hele leuke gezellige dagen geweest, ware het niet dat ik zaterdag ziek ben geworden.
Had toch het buikgriep virus van de meiden meegekregen.

Conny wilde me al naar huis sturen, met droogbrood en water met af en toe een slok van een vitamine smoothie ging het redelijk.




 Met alle voorbeeldjes van de beurs heb ik voor jullie
Deze kaart gemaakt.
Nu wil het dat ik mijn hobbykamer een nieuwe vloer heb gekregen met nieuwe kasten.
De kasten zijn we mee bezig, alles staat op zijn kop.
Maak dit bericht dan ook via de iPad.
Excuus dat het bericht en de foto van mindere kwaliteit zijn dan dat jullie gewend zijn.

Als basis heb ik een stuk Kalos cardstock gesneden in de kleur rood.
Een cm kleiner een stuk wit dat ik heb geembost met een Aurelie embossing folder
Hierop zijn de bloemen geplakt gemaakt met een duo TODO stans en folie mal.
De tekst is van Elizabeth Craft design.

Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor je feedback.






Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Gertrude zei

Eine wunderschöne Karte
glg Gertrude

GerJanne zei

Het is een prachtig kaartje! Succes met opruimen...hier ook wat kasten op de kop! Heerlijk ruimte maken!
GerJanne

Ellen zei

Mooie bloemen! Succes met de nieuwe vloer en kast.

alma.heijenk@gmail.com zei

TODO stans en foliemal???? ken ik niet. maar de kaart is prachtig