woensdag 24 februari 2016

Everyday


Hallo creatieve blogger,

vandaag is het weer tijd voor een video en sorry maar het is er wederom een geworden in combinatie met de Magicals, blijv het een super product vinden en hoe meer ik er mee bezig ben hoe meer ik er me doe.
Zo ook weer in deze video, hierin laat ik je zien hoe je met de Magicals een achtergrond maakt op een zelfde manier hoe je dat ook zou doen met waterverf.

Veel plezier met kijken.


Hoop dat de video weer duidelijk is het dat je er mee aan de slag kan.

Gebruikte materialen : 


Kleurmedium : Magical Flat Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en video en lees altijd je reactie graag.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw wat een mooie kaart! Super!!
GerJanne

Aartje zei

Prachtig resultaat Wenda. Wat een mooie kaart en d techniek is weer mooi duidelijk uitgelegd in de video.
Groeten, Aartje