vrijdag 5 februari 2016

Creativeworld


Hallo allemaal,

Van 30 januari t/m 2 februari
heb ik voor Craftlines op de Creativeworld in Frankfurt demonstraties gegeven met het decoupage papier van Craft Consortium. 
In mijn vorige blog vertelde ik al over dit mooie decoupage papier. 
Creativeworld is 'de’ internationale beurs voor de vakhandel met alles op creatief gebied.
Het was weer erg  leuk om net als vorig jaar demo’s te geven en mensen te ontmoeten uit alle delen van de wereld.

Onze stand:


 Ook Tracey Brown (eigenaresse van Lindy’s Stamp Gang) en Limor Webber (designer van o.a. Lindy’s Stamp Gang) waren op de stand aanwezig.  Zij gaven deze dagen demonstraties met alle mooie producten van Lindy’s Stamp Gang. 
Ik heb af en toe even over hun schouder meegekeken. Erg leuk en mooi allemaal!

Met mijn torso's had ik veel succes en dat is altijd leuk natuurlijk!




Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Kan me voorstellen dat het een geweldige ervaring was!

Angela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
teadrip zei

Top!!

Aartje zei

Ziet er weer mooi uit Yusti. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Groeten, Aartje