vrijdag 25 mei 2018

Kaart met Dixi Craft topper







Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een bloemige kaart voor jullie. 

Ik vind de cardtoppers van Dixicraft echt een uitkomst als je een snelle kaart wil maken of gewoon geen zin hebt om een stempel te kleuren.

Ik combineerde deze keer een cardtopper uit de Shabby chic lijn met papier van  First Editons Sweet Nothings.

 Ik koos deze keer voor een zwart roze uitstraling.

De basis is wit cardstock in de maat 15 x 30 cm.
Dit gevouwen tot een kaart
Daarna het zwarte designpapier er op (14,5 x 14,5 cm)
Vervolgens van het designpapier een vierkant (10,5 x 10,5 m) en 2 stroken gesneden (3,5 x 14,5 cm
 en 5 x 13 cm)
Ik sneed daarnaast eveneens uit designpapier een cirkel met een Aurelie nesting die.
Alle randen heb ik eerst ruw gemaakt met een paperdistresser van Aurelie en vervolgens her en der wat aangezet met witte gesso.
De kaart is afgemaakt met wat bloemen, een strik en wat plakpareltjes.

De gebruikte producten nog even voor je op een rijtje:
Dixi Craft Cardtoppers Shabby Chic ET0323
First Edition Paperpad Sweet Nothings FEPAD145
Aurelie Cirkle Nesting Die AUCD1007
Aurelie Paperdistresser AUPD1001

 Enige tijd geleden zette ik met bijna dezelfde producten (zelfde papier en cardtopper set) ook een kaart. Dezelfde producten leverden toen een hele andere kaart op. Wil je nog even terugkijken klik dan hier.

Ik wens je nog een hele fijne dag.

Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Joke zei

Oh dit is echt een leukerd, ik houd wel van deze wat romantische uitstraling en je weet dat ik gek ben op dit soort plaatjes. Mooi hoor. Ik ga zo die andere nog even opzoeken.
groetjes Joke

Unknown zei

over here costume wigs,hair pieces for women,cheap wigs,cheap wigs human hair,cheap wigs human hair,wigs for women,hair extensions,wigs,wigs for women you can try here

notuson zei

click this link here now dog dildo,wholesale dildo,love dolls,dildo,dog dildo,realistic sex dolls,sex chair,wholesale sex toys,dog dildo have a peek at these guys