maandag 28 mei 2018

Bedankt


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt voor het team van onze dierenarts. Heb twee kleine hondjes en de eerste is afgelopen september geopereerd en vijf weken geleden de tweede en dat allebei op een leeftijd van 12 jaar. Ze zijn allebei intussen weer opgeknapt maar dat heeft wel wat ritjes en telefoontjes naar de dierenarts geduurd voor het zo ver was.
Maar heb dit kaartje gemaakt als bedankje voor de goede zorgen en alles er om heen heb ik heel veel steun aan ze gehad en ook als ik voor de zoveelste keer weer belde.


Alle stansen zijn van MFT en de poot afdrukjes is natuurlijk wel erg leuk voor een dieren arts praktijk, ze konden het ook heel erg waarderen toen ik hem samen met een taart kwam brengen.

Gebruikte materialen zijn :  

Verschillende kleuren cardstock : Karton 302X302mm
en de stitched Hexagon MFT-804

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie altijd graag.



Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik ben er helemaal weg van. Hoe gaaf. Ik wil die stansen ook nu!