vrijdag 18 augustus 2017

Hip, Hippo Hooray !!!


Hallo creatieve blogger,

Voor dit kaartje ben ik begonnen om het achtergrond papier te bestempelen, dit heb ik gedaan met Versamark en een tekst stempel van MFT. Het is een blanke inkt die plakt en die je ook gebruikt in combinatie met embossing poeder maar als je deze stempeld en gewoon laat drogen krijg je eeen donkerdere tint van je papier te zien.


Voor de afdrukjes het ik gekozen voor nog een set van MFT van de vorige release. Dit alles is gekleurd met de aquarelpotloden van Faber-Castell.


Ze zijn wel super schattig deze nijlpaardjes he. Nou ben ik al een tijdje aan het kleuren met  deze potloden en ben er super tevreden mee maar om het grijs diepte geven dat lukte niet echt, is het ook niet een kleur die ik vaak zo gebruik alleen in combinatie met andere kleuren dus daar ga ik nog even mee aan de slag.


Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Wat een leuke hippo's. Mooie kaart Wenda
Groeten, Aartje