maandag 21 augustus 2017

Happy Birthday!

Goede morgen allemaal!

Gezellig dat jullie weer een bezoekje brengen aan ons blog.
Vandaag heb ik weer een verjaardagskaart voor jullie. Begin deze maand was onze buurvrouw jarig en voor haar maak ik graag een speciale kaart. Deels omdat ze dit zeer waardeert en deels omdat zij altijd voor ons klaarstaat. Het spreekwoord 'een goede buur is beter dan een verre vriend' geldt voor haar als voor geen ander. Dus heb ik al mijn 'inspiratiesnippertjes' bij elkaar geraapt en ben aan de freubel gegaan, met deze kaart als uiteindelijk resultaat.

 

Als basis heb ik lichtgroen cardstock van PapiColor gebruikt. Dit matcht geweldig goed met het designpapier uit de paperpad 'Painted Blooms' van DoveCraft. 
Verder heb ik ouder materiaal van ScrapBerry's gebruikt, nl. de oranje bloemen, het frame en de donkergroene bloembladeren. Ook de tekst is van een oudere stemeplset van ScrapBerry's. 
Om de oranje bloemen goed eruit te laten springen, heb ik het DP gemat op oranje cardstock van PapiColor. 
Verder nog wat lichtgroene takjes (Tattered Lace) gestanst en achter de oranje bloemen geschoven. De kaart heb ik afgewerkt met een parel swirl en wat plakparels. Wisten jullie trouwens dat Craftlines een nieuwe lijn van Papermania in haar assortiment heeft? Het is de 'Jewels and Gems' lijn en daar zit een schitterende gem flourish tussen..... ideaal voor dit soort kaarten.

Nog even de gebruikte materialen op een rijtje:
Dovecraft paperpad Painted Blooms 6x6 inch - DCPAP051
My Favorite Things Die-namics Stitches Fishtail Flag STAX - MFT-575
PapiColor karton oranje A4 6 stuks -  301911
PapiColor karton lichtgroen A4 6 stuks - 301947
ScrapBerry's set of decorative flowers light orange 5cm 4 stuks - SCB281305
ScrapBerry's set of polymer frames Fairy Tale 4 stuks - SCB26002013
ScrapBerry's set of leaves Cedar 7 stuks - SCB300602
Tattered Lace Ornate Leaves - D214



Denken jullie nog aan onze lopende challenge?
De moeilijkheidsgraad is heel laag.... want alles mag.
Denk er echter wel aan dat je minimaal één artikel gebruikt uit het assortiment van Craftlines.... dat moet toch geen probleem zijn ;).
Allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende kaart.



Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Bizonder mooie fleurige kaart Angela.

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Ik ben fan van oranje, mooie kleur :)
Fijne dag,groetjes Crealientje.

Aartje zei

Heel chique Angela, mooi met die parels.
Groeten, Aartje