woensdag 26 juli 2017

You are so cool


Hallo creatieve blogger,

Ben al een tijdje lekker aan het spelen met de aquarelpotloden van Faber-Castell en wilde ze ook op een andere manier proberen te gebruiken en het resultaat is de achtergrond geworden. Hier over heen een witte band en daar op de water ijsjes die we in mijn jeugd altijd kregen in verschillende kleuren. Het is een stempel uit een set van Lawn Fawn - Here's the scoop met nog veel meer leuke ijsjes.


Bovenstaande foto is dus de achtergrond die ik met de potloden heb gemaakt, ben begonnen om het aquarel papier nat te maken en ver volgens met een potlood langs een natte kwast om het pigment af te geven en hier mee over het papier gestreken in verschillende kleuren. Het geheel laten drogen en vervolgens met een dunnere natte kwast weer langs de potloden en dit op het papier gespetterd.
Vind het persoonlijk wel weer een leuk extra mogelijkheid met deze potloden.
We hebben in de zomer even een stop met de video's maar na de zomer zal ik een video maken waar in ik dit laat zien. 

Gebruikte materialen zijn :



Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en vakantiegangers geniet er lekker van.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Je moet het maar bedenken om op deze manier een achtergrond te maken. Het geeft een heel mooi effect.
Groeten, Aartje