vrijdag 28 juli 2017

Best wishes

 
Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook vandaag een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien en jullie hopelijk te inspireren. Een klein kaartje staat er vandaag op het menu. Een vierkant kaartje van 10 x 10 cm. Dat is een formaat dat ik graag gebruik. Leuk om bij een cadeautje te doen, aan een bloemetje te hangen of om gewoon te versturen.
 
 
Voor dit kaartje heb ik een stans gebruikt van First Edition. Voor mij een nieuw merk. Ik heb het gecombineerd met een designpapiertje van My Favorite Things en verschillende kleurtjes cardstock. Er is geen stempelwerk aan te pas gekomen. Alleen maar stansen en snijden. Om de juiste kleurencombinaties te vinden ben ik vaak eerst een tijdje aan het proberen. En dan verdwijnt er best één en ander in de prullenbak, voordat ik uiteindelijk tevreden ben. Kijk maar.
 
 
 
Werkwijze:
  • Snijd een witte basiskaart van 10 x 20 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een vierkant van 10 x 10 cm uit een oranje gestreepte designpapiertje.
  • Plak dat op de basiskaart.
  • Stans uit wit cardstock een vierkantje.
  • Stans uit wit en uit roze cardstock een cirkel.
  • Stans uit oranje cardstock de tekst.
  • Plak alles op elkaar en plak het op de basiskaart
 
 
 
 
Gebruikte materialen:
  • Aurelie Kalos Collection Cardstock Pack 8x8 Inch: AUKC1005
  • My Favorite Things Rainbow Stripes 6x6 Inch Paper Pack: EP-20
  • First Edition 8 Sentiment Dies: FEDIE166
  • My Favorite Things Die-namics Stitched Square STAX: MFT-522
  • My Favorite Things Die-namics Stitched Circle STAX: MFT-388
 
 
 
Gezellig dat je ons blog kwam bezoeken! Het zou superleuk zijn als je ook nog even de tijd vindt om een reactie achter te laten. Alvast bedankt daarvoor en tot een volgende keer!
 
 
 
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Mariken zei

Superleuk zijn deze toffe kaartjes!!

Aartje zei

Heerlijk vrolijk kaartje, grappig om te lezen dat jij ook van alles probeert voordat je kaart definitief wordt.
Ik vind First Edition een prachtig merk met heel mooi papier en prachtige stansensets. Ik werk er graag mee.
Groeten, Aartje

Margot zei

Heel gaaf!