maandag 2 februari 2015

Challenge Februari

Goedemorgen lieve lezers,

We starten weer met een nieuwe challenge.
Maar eerst willen we de winnaar van vorige maand bekend maken.

Judith

Judith heeft gewerkt met de mooie stansen van MFT
Judith gefeliciteerd met je gewonnen prijs een stans van Aurelie.
Als je ons een email stuurt met hierin je adres gegevens komt de stans
jouw kant op. 

Het thema voor deze maand is
"laat je inspireren door Valentine" 
Dat moet lukken toch.

Ons Team is heeft weer voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren. 














Ook deze maand hebben we een set Aurelie stansen voor jullie om te winnen.



Om in aanmerking te komen voor de prijs, dien je wel producten van 
onze sponsor Craftlines te hebben gebruikt op je werk. 


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende DT-kaarten/creaties!!
grt Angela

Crea Astrid zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Ik heb net mijn kaart geplaatst en heb hier de Die-Namites Scrolly Corner bij gebruikt.
Judith gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes, Astrid.

Senna zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Judith zei

Oh, wat een verrassing! Mijn kaart is gekozen als winnende kaart van de maand januari, heel leuk! Bedankt! Ik zal direct mijn adres mailen.

Senna zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.