zaterdag 15 maart 2014

Vlinders

Hallo lieve lezers,


Ook namens mij heel veel dank voor jullie geweldige reacties op onze blogs. Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe kleuren perkamentpapier van Pergamano en het dessinpapier botanische tuin van Aurelie. De basiskaart is van kraft karton. Hierop heb ik verschillende kleuren dessinpapier bevestigd. Met de mix-able stencil winged beauties van MFT en distress inkt heb ik vlinders op het dessinpapier gesponst.


Met multi grid 15 heb ik een doily gemaakt op perkamentpapier zandsteen. Ik heb de doily nogmaals geperforeerd en uitgeknipt en deze samen met een sierbrad vastgezet op een cirkel van dessinpapier.


De vlinders (Aurelie botanische tuin 1) zijn met transparante stempelinkt gestempeld op gewoon perkamentpapier. Daarna heb ik witte embossingpoeder in de inkt gestrooid en verhit met een heattool. Langs de omtrek is geperforeerd met perforeerpen 2-naalds, daarna zijn ze met verwijderbaar plakband vastgezet op perkamentpapier zee en nogmaals geperforeerd. De vlinders zijn langs de perforaties uitgeknipt.

Overige materialen zijn houten ornamenten van Aurelie, strass plaksteentjes en bruin/wit touw.


Heel veel plezier met het uitwerken van de kaart.
Gebruikte producten

3 opmerkingen:

Wenda zei

Schitterende kaart is het weer geworden Anja.

Hugs Wenda

Angela zei

Mooi kaartje Anja!

Unknown zei

Mooie kaart Anja, groetjes van Nettie.