maandag 17 maart 2014

De winnaars

Hallo lieve lezers,

Ja hier zijn we dan toch om de winnaars bekent te maken van onze bloghop, we hebben een heleboel leuke reacties gehad dank jullie wel daar voor.

Maar voor we de winnaar bekent maken hebben we eerst de winnaars van de prijzen op de blogs van onze geweldige DT leden.

Op het blog van :

Wenda heeft gewonnen Aartje  
Lillian heeft gewonnen Els Wouters
Nathalie heeft gewonnen Romavan
Miranda heeft gewonnen Ismel
Angela heeft gewonnen Marja Schellenberg
Anja  heeft gewonnen Alma Kaatsman 
Lydia heeft gewonnen Miranda Degenaars

Nou dat zijn weer een hoop blije dames denk ik zo. Willen de winnaars een mailtje sturen naar craftliners@gmail.com met daar in de prijs die je gewonnen hebt en bij wie van de DT leden dit was plus het adres waar het naar verstuurd moet worden. 

En dan nu de winnaar van de super prijs hier op het Craftliners blog...........


Gefeliciteerd met deze prijs


Ook Joukje vraag ik een mailtje te sturen met de adres gegevens.

We zijn al weer aan het plannen voor een nieuwe candy dus wie deze keer niet heeft gewonnen maakt snel weer een kans dus hou het blog goed in de gaten.

Het DT team van Craftliners







3 opmerkingen:

Joukje zei

Waauuww !!!... Ik zag net dat ik de winnaar ben van de super prijs hier op het Craftliners blog..
Geweldig en super leuk! Dank je wel!
Mijn mail is inmiddels naar jullie toe.

Lieve groetjes Joukje

Marja Sch zei

O wat leuk dat ik iets gewonnen heb met de bloghop. Bedankt hoor. Gr Marja

Aartje zei

Hier zit inderdaad een blije volger. Gaaf zeg, ik heb een Bestie stempel gewonnen.
Ga snel een mailtje sturen. Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd.
Groeten, Aartje