zondag 4 december 2016

Warm of koud?

Hallo allemaal,

Afgelopen week stond ik 's ochtends vroeg bij -9 graden op het station te wachten op een trein die niet kwam. Wat had ik toen graag een warm vuurtje gehad om me aan te warmen. Maar helaas meer dan een warme kop thee zat er toen niet in.

Toen ik deze kaart zat te maken moest ik terug denken aan mijn ochtend op het station. Deze sneeuwpop en pinguin hebben wel een lekker vuurtje om zich te warmen.


* Ik ben begonnen met kraft papier. Hiervan sneed ik een basiskaart van 14 x 14 cm.
* Hierop rood cardstock van Aurelie in de maat 13,5 x 13,5 cm.
* Vervolgens het designpapier van Authentique "Cozy".
* Ik sneed het designpapier ook nog 2 stroken van 6 x 14 cm en 3 x 14 cm.
* Ik matte alles op het rode cardstock van Aurelie.
* De sneeuwpop (Toasty Greetings van My Favorite Things) sneed ik uit met een vierkante stans van Aurelie.
* De pinguin en het vuurtje knipte ik met een schaar uit. Er zijn voor deze stempels ook bijpassende stansen, maar die heb ik helaas niet in mijn bezit. Maar ook met een schaar kom je een heel eind.
De sterren stanste ik uit met een van mijn all time favorieten: My Favorite Things Stacking Stars.
* Ik maakte bij deze kaart gebruik van foamtape in verschillende diktes. Op deze manier onstaat er wat diepte in de kaart.

Ik heb de stempels ingekleurd met Faber Castel polychromos potloden
De gebruikte kleuren zijn:
sneeuwpop: 271,272
Blauw: 154, 153, 155
Rood: 121, 219
Bruin: 179, 178, 280
Vuur: 108, 109, 111, 115
Zwart: 235, 199
marshmallow: 189

Hier onder nog even het "boodschappenlijstje" voor deze kaart
My Favorite Things Toasty Greetings BB-27
My Favorite Things Stacking Stars MFT-035
Aurelie square dies AUCD1009
Authentique paperpad Cozy
Faber Castell polychromos potloden FC-110011


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Als je de moeite neemt om even een reactie achter te laten vind ik dat het leuk en deze lees ik dan ook met veel plezier.

Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Angela zei

Hij is écht prachtig geworden Aartje! Leuk gedaan met die rode randen om het DP.
grt Angela

GerJanne zei

Ja, zo'n vuurtje was dan we handig geweest! JE kaart is in elk geval erg leuk!
GerJanne

Ellen zei

Wat een gezellig kaartje! Kan me voorstellen dat wat warmte welkom was geweest op dat koude station.