woensdag 18 november 2015

Structuur pasta kleuren met de Magicals


Hallo creatieve blogger,

Vandaag laat ik jullie weer een video zien waar in we werken met Structuur pasta en dit kleuren met de Magicals van Lindy Stamp Gang.
De meeste pasta is wit, er zijn ook wel verschillende kleuren verkrijgbaar in een flinke pot wat je nooit op maakt want je gebruikt niet zo veel, makkelijker dus om zelf aan te maken en ook altijd weer de juiste kleur die je nodig hebt.
Meestal wordt de pasta zo gebruikt en achter af gekleurd maar dit gaat ook heel goed vooraf en dan heb je gelijk een mooi effect zo als ik al op een kaart heb laten zien.


In de onderstaande video laat ik ook zien hoe je de muur kan maken en nog andere achtergronden.


De gebruikte materialen in de video zijn :

Verschillende kleuren Magicals : Lindy's Stamp Gang
Masker / Stencil : MFT  English Brick Wall (ST-82)
En natuurlijk de structuur of reliƫf pasta

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Aartje zei

Hele gave effecten heb je bereikt. De verschillende kleuren bij de pijlen even een geweldig resultaat.
Het was weer een duidelijke video uitleg.
Groeten, Aartje

Wil Frutsel zei

Prachtig Wenda, mooi gedaan met deze materialen!!
xx Wilma

Angela zei

Deze toepassing is ook al zo geweldig Wenda!!! Dank je wel voor de duidelijke uitleg.... moet dit ook maar eens proberen ;)....
xxAngela

Lenet zei

Super filmpje weer! heerlijk inspirerend..

corryskaart zei

erg duidelijk uitgelegd en zeker iets om ook eens uit te proberen!1 dank je wel
groetjes corry