zondag 15 maart 2015

Nieuwe DT Leden

Hallo Lieve lezers,

De sluiting van onze DT call is geweest en aan ons de taak om
uit de vele inzendingen een keuze te maken.
We hebben echt ongelooflijk veel aanmeldingen gehad.
Het viel hierdoor ook niet mee om een keuze te maken.
We zijn uiteindelijk gekomen op 3 nieuwe leden.

Inmiddels heeft iedereen een email van ons ontvangen.
Dames heel erg bedankt voor jullie interesse in ons blog,

Onze nieuwe DT leden zijn geworden


Hallo allemaal....

mijn naam is Angela en ik ben ontzettend vereerd deel te mogen uitmaken van dit fantastische DT.
Ik woon - samen met man en jongste dochter - in een klein dorp in Twente. De oudste twee kinderen zijn inmiddels het huis uit.
Sinds 1 maart ben ik oma van een prachtig gezonde kleinzoon.
Zoals zovelen freubel ook ik al een aantal jaren. Mijn eerste kaarten heb ik gemaakt met de bekende theezakjes... om via 3D en irisvouwen bij de scrapkaarten te belanden.
Nadat ik in 2012 de cursus 'kleuren met potloden' gevolgd had bij Lydia, was ik weer een verslaving rijker; nl. stempels inkleuren met potloden. Dit doe ik nog steeds met heel veel plezier; al schuw ik een uitstapje naar een ander kleurmedium niet; onlangs heb ik de PittStift ontdekt... de volgende verslaving??
Om jullie een kleine impressie te geven wat voor soort kaarten ik maak, vinden jullie hieronder een collage van mijn favoriete kaarten.

Ik verheug me enorm te mogen werken met de schitterende materialen van Craftlines en hoop jullie een beetje te kunnen inspireren.
Tot gauw.

groetjes Angela


Lenet

Ik ben Lenet Mos
Ik woon sinds kort samen met mijn man , twee kids en twee katten in Heemskerk, waar ik mij prima vermaak met een ritje of wandeling door het bos en strand of wat vroeten in de tuin.
Voor de verhuizing heb in ongeveer 14 jaar op peuterspeelzaal gewerkt als ouderhulp en leidster,
Dat was enorm leuk maar ik vind het ook heerlijk om nu de hele dag thuis te zijn.
Denk dat je wel kunt zeggen dat ik een ras echte freubelaar ben.
Ik ben zolang ik mij kan herinneren al creatief geweest ,tekenen knippen plakken, ik vind het allemaal leuk en wil ook graag dingen uitproberen.
Gelukkig heb ik daar nu alle tijd en voor mij heel belangrijk de ruimte voor. Spendeer dus heel wat uurtjes boven op zolder in mijn hobby kamer.
Op het moment maak ik vooral kaarten  mijn stijl daarin is shabby chic, pastel kleuren , kant, lint , bloemen zijn meestal wel op mijn kaarten te vinden.
Sinds kort heb ik ook het mixed media gebeuren ontdekt en mag nu dus ook graag kledderen met verf, inkt en wat daar nog meer bij komt kijken.
Ik vind het helemaal geweldig dat ik nu deel mag uitmaken van het Craftliners Design Team , ik ga er helemaal voor en hoop dat ik iedereen veel inspiratie kan gaan geven.

Groetjes Lenet

Ellen

Mijn naam is Ellen.  
Ik ben 55 jaar oud, getrouwd met Joost en samen hebben wij vier studerende kinderen. 
Ik werk vier dagen per week als docent Nederlands op een vmbo-school. 
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te lezen of te freubelen. 
Door een aantal collega’s ben ik gaan scrappen en eind 2011 met een eigen blog gestart: 
Meestal maak ik redelijk strakke, ‘simpele’ kaartjes. Daarvoor maak ik onder andere gebruik van de prachtige spullen van My Favorite Things. 
Met ingang van april mag ik deel uit gaan maken van de design team van Craftliners.
 En geweldige uitdaging waar ik erg veel zin in heb!
Groetjes Ellen


Dames welkom in ons team

Follow Me on Pinterest

12 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Heel veel plezier dames bij dit team. Jullie kaarten zijn super mooi.
Groetjes Anita

Veerle - A colored mind zei

Ik wens jullie ook graag heel veel plezier en kijk er al naar uit wat jullie voor ons in petto hebben. Het ziet er veelbelovend uit!

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd dames en heel veel succes en plezier in het DT van Craftliners.

Groetjes, Astrid.

Irene zei

Proficiat en heel veel plezier en succes met jullie nieuwe uitdaging!!

xx Irene

Scraptastisch zei

Heel veel succes Angela, Lenet, en Ellen, maar vooral veel plezier bij dit Challenge Craftliners blog!
Groetjes van Gerie

Scraptastisch zei

Heel veel succes Angela, Lenet, en Ellen, maar vooral veel plezier bij dit Challenge Craftliners blog!
Groetjes van Gerie

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames, heel benieuwd naar jullie creaties!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Wat een leuk designteam zijn jullie...Ik wens Angela ,Lenet en Ellen dan ook heel veel plezier met jullie nieuwe uitdaging....
En ik kom hier nog wel meer een kijkje nemen...

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

veel sukses dames met jullie DT-schap! Zal leuk zijn om te zien hoe jullie met jullie verschillende stijlen dit team versterken!
groetjes, Nancy

Ellen zei

Hartstikke leuk dat ik er nu samen met Lenet en Angela echt bij hoor :)

GerJanne zei

Wat superleuk dat jullie het DT gaan versterken! Dat belooft wat!
Groetjes,
GerJanne

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk DT team, veel succes dames.