zaterdag 13 december 2014

Merry Christmas


Hallo creatieve bloggers,

Hier toch nog een snel kerst kaartje voor jullie, neem elk jaar weer voor om in januari al te beginnen met de kerst kaarten maar ook elk jaar als de eerste kerst kaarten hier al binnen rollen heb ik zo iets Ojee ik heb er pas 3 en gaan we snel aan de gang.
Boven staande kerst kaart is het voor dit jaar geworden, op craft gestempeld met twee stempels van "Indigo Blu" vervolgens de olie pastel krijtjes van Sakura op een sponsje aan gebracht en deze in een rond draaiende beweging op het craft aangebracht.
Het geheel afgemaakt door flakes aan te brengen langs de rand en met een penseeltje op de sterren in de stempel.


Aan de binnen kant van de kaart ook weer een stempel van "Indigo Blu" om het geheel af te maken, ben zelf wel weer tevreden met deze snelle kerst kaarten.

Gebruikte materialen : 


IndigoBlu : Here Comes Santa Mounted A5 Rubber Stamp (HCS I Mtd)

Winter Wonderland A6 Rubber Stamp (IND0120)


Design Merry Christmas A6 Rubber Stamp (IND0114PC)


Mega-flake Autumn Blaze (MF-AB01)

Sakura  : Expressionist Set 50 Oil Pastels (XLP50)


Hoop dat ik jullie toch heb kunnen inspireren met deze kaart en ik hoop dat jullie allen een heel gezellig en liefde volle kerst zullen hebben.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart. Zelf ben ik ook helemaal weg van de Flakes.

Fijn weekend.

groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Hoi Wenda, ik vind het een hel mooi sfeervol, sprookjesachtig kaartje.
Prachtig, de lucht!!
GerJanne