vrijdag 8 augustus 2014

Mr Fan-Tash-Tic

Hallo creatieve mensen,

Het is vandaag weer aan mij om jullie iets te laten zien op dit blog en het is een mannen kaart geworden.
Blijft moeilijker zo,n kaart als je niet met allemaal bloemen en frutsels bezig gaat zijn ze gauw te kaal, toch.


Nou heb ik deze kaart gemaakt en eigenlijk heel simpel, De achter grond is gespoten met 3 kleuren Artist's Acrylic Paint "Park Lane", "Townhous Teal" en "Silver".
Natuurlijk is deze verf heel mooi om iets te schilderen maar ook super om een beetje in een mini mister te doen met wat water en dan spuiten op het werk.
Na het drogen ben ik er over heen gaan stempelen en afgewerkt met textuur pasta en een stencil de klok aan gebracht.
Daar boven op de tekst en een stempel afdrukje aangebracht en klaar is je kaart.


Materiaalen die gebruikt zijn voor deze kaart :


Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.



Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: