vrijdag 18 juli 2014

Friends

Goedemorgen lieve lezers,

Stempels van ogen vind ik zo gaaf om mee te werken. 
IndigoBlu heeft een geweldige sheet "Take the Time" waar dit oog op zit.


Voor deze kaart heb ik een kaart gesneden van 10x15cm en gesponsd met Distress inkt
Worn Lipstick en Mustard Seed.
De achtergrond stempel Bubbles heb ik hier op gestempeld met bruine Memento inkt.
Van een rest stuk papier heb ik 2 randen gescheurd een links en een voor rechts.
De scheuren komen aan de binnenzijde. 
Deze zijn gesponsd met distress inkt Vintage Photo en is een swirl gestempeld met bruine Memento inkt. 
en op de kaart geplakt. 
Opnieuw heb ik 2 randen gescheurd weer 1 voor links en 1 voor rechts.
Deze stroken zijn iets smaller dan de vorige.
Deze heb ik gesponsd met Worn Lipstick en Mustard Seed.
Water erop gedruppeld en wat refill gedruppeld met een kwastje.
hier heb ik met de honingraad achtergrond stempel en ook weer bruine memento inkt gestempeld. 
het oog en de tekst gestempeld en gesponds uitgeknipt en met 3d foam tape opgeplakt.
Voor de afwerking een stukje touw om de kaart gewikkeld.


Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 

Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: