zaterdag 12 juli 2014

Een kaartje voor de jarige!


Goedenmorgen allemaal,

Vandaag een verjaardag kaartje! Ik vind het steeds leuker om mezelf uit te dagen om geen cute stempels te gebruiken. Nu ook weer een kaartje zonder cute stempel.



Ik heb de MFT Blueprint 13 ( MFT-453)  gebruikt, het leuke van de Blueprints is dat er veel stansjes bij zitten om te gebruiken.

De maten die ik heb gebruikt zijn:

Design papier 13,5 cm x 10,5 cm
Craft 14 cm x 11 cm
Wit cardstock 15 cm x 12 cm

Ik heb de kaart verder opgeleukt met de volgende Dies

MFT Blueprint 13 ( MFT-453)
MFT Little Lowercase Letters (MFT-433)
MFT Little Lettera (MFT-393)
MFT By the Numbers (MFT-091)
MFT Decorative Doily Duo (MFT-063)
MFT Upsy-Daisy (MFT-054)
MFT Little Numbers (MFT-394)
Die-Namites Leafy Branch (DN-1046)

Vergeten jullie de Zomer Challange niet, je maakt kans op een leuk prijsje!

Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest. Kijk ook eens op ons facebook pagina, ook daar zet ik regelmatig kaartjes en tags op.

Follow Me on Pinterest







Geen opmerkingen: