maandag 29 augustus 2016

Roze en groene ruitjes ......


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor je in de frisse kleuren roze en groen. Het papier komt uit een blokje van MFT - Farm Fresh Gingham (vind ze persoonlijk zo leuk die kleine ruitje). Het label is ook een stans van MFT - Tag Talk en de tekst er op is van Tattered Lace en bewerkt met Hot Foil maar hoe ik dat gedaan heb kan je woensdag zien dan beginnen we weer met een wekelijkse video. 


Het afdrukje is een stempel van Gorjuss - nr16 Puddles of love, en heb ik weer gekleurd met de Flat Magicals van Lindy's Stamp Gang. Ook het frame om het afdrukje is bewerkt met folie en zie je woensdag in de video.


Gebruikte materialen : 

Kleur medium : Magical Flat Set

Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.


Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi en vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Heerlijke kleuren zo bij elkaar !
Ben benieuwd naar de video !

groeten Ineke

martina's kaartjes zei

een leuke, kleurrijke kaart
grtjs,martina
x

Ellen zei

Ik hou wel van ruitjes. Zeker in deze vrolijke kleuren.

Aartje zei

Wat een gezellige kaart Wenda, ben benieuwd naar je video.
Groeten, Aartje

Petra-loves-paper zei

heerlijke kleuren, prachtige kaart, groetjes Petra