maandag 4 juli 2016

The Sea infinitely Perfect

Hallo lieve bloglezer,

Afgelopen weekeinde zijn we gestart met een nieuwe challenge.
Het thema is vakantie. Om je een idee te geven dat je best heel veel 
kanten op kunt heb ik deze kaart gemaakt voor jullie. 


Ik heb deze kaart gemaakt, de basis is stempelskarton dat ik 
bewerkt heb met Lindy magicals spray's .
Heb een masker IndigoBlu gebruikt met de kleur Moon shadow Mist.
laten drogen en daarna de gehele kaart gespray's in Bachelor Button Blue en Yellow Rose of Texas
deze komen uit de set Prairie Wildflowers.
Laten drogen met met IndigoBlu achtergrond stempels en MFT inkt
uit de hand gestempeld. 
De boot is van ScrapBerry's .
Als laatste het dopje van het gele flesje losgedraaid, en druppels op
de kaart gespetterd.

De kaart gemat op wit karton dat gesprayd is met geel.
en gemat op blauw groen cardstock uit de Kalos collectie.

Ben weer benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 








Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtige kleuren heeft jouw kaart!

Els zei

Mooie compositie en mooie kleuren, helemaal mijn kaart.

Aartje zei

Op en top zomergevoel roept deze mooie kaart op. Prachtig gemaakt Lydia.
Groeten, Aartje

Angela zei

Schitterende kaart weer Lydia!
xxAngela