maandag 25 juli 2016

Hello love

 
Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook vandaag een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien en jullie hopelijk te inspireren. Het is een simpel kaartje geworden. Persoonlijk vind ik dat vaak de mooiste, alhoewel ze niet altijd even eenvoudig zijn om te maken.
 
 
Voor dit kaartje heb je niet veel nodig: een leuke kleur cardstock, een designpapiertje en een tekststempel. Meer is het eigenlijk niet. O ja, en natuurlijk nog een stans in de vorm van een hart. En al die materialen vind je volop bij Craftlines. Ik heb cardstock gebruikt van Aurelie, een designpapiertje en een stans van My Favorite Things en een tekststempel van Echo Park. Natuurlijk kun je ook kijken wat je nog in je eigen voorraad hebt.
 
 
Werkwijze:
  • Snijd van gekleurd cardstock een basiskaart van 10 x 20 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een stukje zwart-wit gestippeld designpapier van 9,5 x 9, 5 cm.
  • Stans hieruit een hart met de Stitched Heart STAX van MFT.
  • Plak het designpapier op de basiskaart.
  • Stempel de tekst met een embossing pad in het hart.
  • Bestrooi de tekst met wit embossingpoeder en verhit met je heattool.
 
 
 
Gebruikte materialen:
  • Aurelie Kalos Collection Cardstock Pack A4: AUKC1001
  • My Favorite Things Dots & Stripes Neutral 6x6 Inch Paper Pack: EP-3
  • My Favorite Things Die-Namics Stitched Heart STAX: MFT-815
  • Echo Park Sentiments Designer Stamps
 
 
 

Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Wenda zei

Het is weer een super kaartje geworden Ellen, heel mooi het lukt mij zelf niet om zo' n kaart te maken.

Groetjes Wenda

Aartje zei

Prachtig Ellen, voor mij zijn dit soort "eenvoudige" kaarten het moeilijkste om te maken. Kijk dan ook altijd vol bewondering naar die van jou.
groeten, Aartje