zaterdag 8 november 2014

Kerstster




Goedemorgen lieve lezers,

Afgelopen woensdag ben ik naar de KreaDoe geweest. Geen tassen vol met spullen, maar genoeg inspiratie om je hoofd op hol te brengen. Wat doen mensen hun best om de stands en kraampjes sfeervol in te richten. Je kunt vandaag en morgen nog naar de KreaDoe in Utrecht.

Het zal je dan ook niet verbazen dat ik een beetje in Kerst stemming ben, terwijl Sinterklaas nog moet komen.


Deze ster maak je door je perkamentpapier op grid 21 te leggen en de ster te ciseleren en te perforeren. Knip daarna de ster uit langs de perforaties. 
Leg de ster op blauw perkamentpapier, deze komt uit Perkamentpapier: this is the season.
Snij de rechte stukken uit en knip de uiteinden rond. Bevestig de twee sterren op elkaar met brads. Hier heb ik ook een spacer gebruikt.

Voor de ster in het midden heb ik het voorbedrukte papier gebruikt, Leg dit op het grid en perforeer de ster. Ciseleer het vogeltje.
Plak de ster in het midden van de grote ster. 
Ik heb er wit papier achter gebruikt om doorschijnen te voorkomen.

Gebruikte materialen:


Pergamano Perkamentpapier Collectie This Is The Season (62606)

Pergamano Multi Grid 21 Sterren (31431)



Follow Me on Pinterest