woensdag 6 augustus 2014

Happy Birthday

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een mannen kaart voor jullie.
Vele vinden een kaart voor mannen moeilijk, met de juiste stempels
en kleuren valt het best mee. 
Zoek je geschikte stempels voor een mooie mannen kaart kom je al snel uit
bij mijn favoriete merk.
IndigoBlu


Ik ben gestart met een stuk wit papier van 10x15cm.
Dit heb ik gesponsd met Distress inkt Tea dye en Ice Spruce.
Met verschillende sjablonen zijn de salmiaken en circels gemaakt.
Leg je sjabloon op je werk en beinkt deze voor de salmiakjes heb ik Frayed Burlap gebruikt
en voor de cirkels Ice spruce.

De luchtballon en de teksten zitten los van elkaar op de stempelsheet
deze heb ik zo gepositioneerd dat de teksten rond de ballon komen.
Eerst een proefje gemaakt of een A4 papier en toen ik vond dat ze goed
zaten heb ik op de kaart gestempeld.
Vervolgens het geheel gemat op een zwarte basis kaart. 

Grand Tour III sheet is gebruikt voor deze kaart. 
Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: