dinsdag 24 juni 2014

Have a Purrfect day!

Goedemorgen allemaal!

Dit keer is het mijn beurt weer om jullie te inspireren met mijn kaartje.
Op het ogenblik ben ik helemaal van de kleine kaartje en nu ook weer...

Ik heb het kaartje met de volgende maat gemaakt 8,1 x 11,4
Nu denk je vast wat een rare maat, maar ik ben uitgegaan van de maat van de
MFT Rectangle frame, daarna heb ik het gemat met elke keer 0,4 mm  erbij en ben zo bij deze maat gekomen.
Ik heb de bovenkant opgelaten waar ik het label in kan steken.
Ik heb ook nog niets op de labeltjes gezet, omdat ik nog niet weer naar wie ik het kaartje ga sturen.

Ik heb het kitten ingekleurd met Copics en de volgende kleuren heb ik gebruikt
E44, E43,E42, E41 en voor de wangetjes E02

Er komen elke maand weer prachtige stansen uit, maar ook de oudjes blijven echt heel leuk om erbij te gebruiken.

Ik heb de volgende MFT stansjes gebruikt;

Retangle MFT-473
Gerbera Daisy MFT-459
Stiched Circle STAX MFT-388
Button Border MFT-271
Royal Leaves MFT-161
Mix & Match Banners MFT-126
Decorative Doily Duo MFT-063
TraditionalTag Pierced MFT-375
Traditional Tags STAX MFT-375

We hebben ook nog een hele leuke challange, doe mee en misschien win je een leuk prijsje!

Leuk dat jullie weer een kijkje hebben genomen.
Ik kijk uit naar jullie reacties en tot gauw weer.



Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Wenda zei

Wat een lieverd is het weer geworden Angela, super.

Hugs Wenda