woensdag 1 november 2017

Santa Paws .....


Hallo creatieve blogger,

Heb weer een kerstkaartje gemaakt met een leuke set stempels van "MFT - Happy Pawlidays" ben begonnen om een achtergrond te maken met een combinatie van folie en een stempel.


Voor de achtergrond heb ik de stempel voorzichtig ingesmeerd met lijm en dit op papier afgedrukt en hier folie op gelegd, goed aan gedrukt en er weer afgehaald en bovenstaande foto is het resultaat.


Nog even en schuine foto om het glimmende effect te laten zien op de kaart. De stempelafdrukjes heb ik gekleurd met de Magicals van Lindy's Stamp Gang.
Het hondje zelf met de Flat (zonder glitters) en de rest met de glimmende, het is tenslotte een kerst kaart.


Hier nog even het hondje van dicht bij.

Gebruikte materialen zijn :

Een al oudere background van MFT - Simply Circles
Kleur medium : Magical Flat Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en volgende week laat ik je in een video zien hoe ik de achtergrond heb gemaakt.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Ellen zei

Gezellig kaartje met een mooie achtergrond!