vrijdag 13 oktober 2017

Handmade Hugs..








Hey allemaal, goeiemorgen, 

Vandaag is mijn eerste echte post op het blog van Craftliners. Heel erg leuk en gezellig dat je even langskomt hier.
Ik zal kort even iets over mijzelf vertellen. Ik ben Mariken, woon in Brabant en werk als docente biologie en wiskunde op een VMBO school. Samen met mijn man hebben we drie plus twee kinderen, vijf dus. Inmiddels wonen alle kinderen samen, of zijn getrouwd en hebben we een lieve kleindochter èn een ruwharige teckel, Guusje. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met kaarten maken. Ik ben DT-lid van het team van CAS on Friday en nu net ook van het team Craftliners, een leuke en nieuwe uitdaging. Mijn favoriete merken zijn oa MFT en Lawn Fawn, dus die zul je regelmatig voorbij zien komen. Natuurlijk hoop ik dat ik jullie kan inspireren...ik leer ook weer graag van anderen.

Het zal vast wel door het weer van de afgelopen tijd komen, fris en kil. Vandaar heb ik voor mijn eerste post deze lieve, vrolijke ijsbeer van Lawn Fawn uit de stempelset 'Beary Happy Holidays', in de hoofdrol gekozen.

Werkwijze:
  • Maak een achtergrond met een achtergrondstempel van MFT, gebruik een clear stempelkussen en witte embossingpoeder.
  • Stans de verschillende onderdelen uit met de stansen van Blueprints 31 MFT.
  • Stempel op een strookje wit cardstock de tekst.
  • Kleur het kleine cirkeltje met Distress oxide en spetter er wat druppeltjes water op. Dep dit weer droog met een tissue.
  • Stempel het beertje op glad aquarelpapier en kleur het beertje met zigmarkers.
  • Snijd een basiskaart van wit cardstock op maat, ril en vouw dubbel.
  • Plak alle onderdelen op de kaart en plak het beertje verhoogd op met foamtape.
  • Niet vooraf de onderdeeltjes rechtsboven op de witte onderkant.
  • Tot slot de details: wat witte stipjes op de wangetjes van het beertje en op de schaatsjes.
 Gebruikte materialen:
  • My Favorite Things Make Your Mark Background Stamp BG-93
  • My Favorite Things Blueprints 31 MFT-1066
  • My Favorite Things Love is in the mail CS-167
  • Papicolor 10x scrapbookvellen 302x302mm Azuurblauw 298904
  • Lawn Fawn Beary Happy Holidays Clear Stamps LF1470

Leuk dat je dat je ons blog kwam bezoeken! Het zou tof zijn als je even een reactie achter kunt laten.

Fijne dag, gr-x-jes Mariken

Follow Me on Pinterest

8 opmerkingen:

Wenda zei

Wat een lief kaartje is het geworden super en welkom in het team Mariken.

Hugs Wenda

Ellen zei

Wat een leukerd, je eerste kaartje voor Craftliners! Welkom :-)

Angela zei

Wat een schitterende binnenkomer Mariken! Top!

Sarah zei

Super kaartje!

Aartje zei

Welkom in het team Mariken. Prachtige kaart.
Groeten, Aartje

Anneke Wijers zei

Hoi Mariken, wat een leuke kaart.
Ook ik ben net nieuw m.i.v. oktober.
Groetjes, Anneke

Nancy Soetaert zei

mooie start hier Mariken!

Yusti's Design zei

Leuke kaart Mariken!
Welkom in ons team!!
Groetjes, Yusti