maandag 3 april 2017

Be a Lady


Hallo creatieve blogger,

We zijn gisteren weer van start gegaan met een nieuwe challenge op het blog en het theme voor deze maand is dat we driehoeken terug willen zien in/op je project.
Bovenstaande kaart is mijn bijdrage voor deze challenge en ik heb gekozen om de driehoeken in de vorm van de kaart te gebruiken.
Het is altijd beste leuk om de voorbeeld kaarten/projecten onder elkaar te zien ook deze keer hebben we allen de driehoeken op een andere manier gebruikt.



Heb gekozen om met het super mooie blokje papier van Graphic 45 te gaan werken "Portrait of a Lady"


Voor de basis van de kaart heb ik de kleur mosgroen gekozen van Papicolor, dit is een mooie warme kleur groen. Verder twee afbeeldingen uit het design papier gesneden en deze samen gebracht met het achtergrond op de kaart.


Om de kaart af te maken nog een aantal roosje op de kaart verwerkt. Heb nog geen tekst aangebracht op het label van de kaart want hij kan voor verschillende gelegen heden gebruikt worden.

Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en leuk als je mee doet met onze challenge deze maand.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf model!

Angela zei

Schitterende kaart Wenda!

Aartje zei

Een plaatje Wenda, dit is echt wel weer een inspiratie post.
groeten, Aartje