woensdag 28 september 2016

Wat is Letter Pressing met de TODO


Hallo creatieve blogger,

Het is alweer woensdag wat gaat de tijd toch snel, maar dus ook weer tijd om je een video te laten zien. Ben met van alles aan het uit proberen op de TODO, een mogelijkheid is ook letter pressing. Dit kende ik niet echt dus mee aan de gang gegaan.
In onderstaande video laat ik je een beetje zien wat letter pressing eigenlijk is.


In de video liggen de platen op een andere manier als in de beschrijving word uit gelegd en het maakt in mijn ogen voor het resultaat geen verschil, daar ik wel merkte dat het meer schuift als je het op de manier volgt van de beschrijving. Dan kan je de mal vast plakken met verwijderbaar tape maar dit zie je terug in je papier vandaar dat ik voor deze manier heb gekozen.

Volgende week heb ik weer een video voor je waar ik ik je laat zien hoe je Hot Foil en of Letter Pressing kan aan brengen op je papier meet al je bestaande stansen en mallen.

Hoop dat Letter Pressing je wat duidelijker is geworden.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Geweldig, vooral die inkt op het kadootje geeft een heel mooi resultaat.
Groetjes Aartje