maandag 20 juni 2016

You're My ..........


Hallo creatieve blogger,

Later dan de bedoeling was maar dan toch hier mijn kaart voor het blog. Het is een kaart geworden met een nieuwe stans MFT - "FlopCard Rectangle" ze zijn weel weer heel leuk om mee te werken.
Het design papier komt uit het blokje "Watercolor Wash" ook weer van MFT.


Het afdrukje is heb ik gestempeld met verschillende sets van MFT het gras uit de set "Ewe Are the best" voor het gras en de "Adorable Elephants" de bloemetjes en de dieren uit de set "Snuggle Bunnies"en die zijn ook weer zo leuk. De geheel is gekleurd met de FLAT Magigals.


De bloemen zijn gemaakt met een oudere stans van MFT "Flower trio + Leaf trio" en zijn ook weer gekleurd met de Magicals. de kaart afgemaakt met een tekst uit het stempel set van de Snuggle Bunnies.


Kleur medium : Magical Flat Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.


Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

!neke zei

Gave kaart !
Lijkt me een mooie stans om mee te werken !
groeten Ineke

Ellen zei

Het konijntje en beertje zijn echt zo cute!

Aartje zei

Wat een gave nieuwe stans en de stempeltjes zijn leker cute.
Groeten, Aartje

Angela zei

Prachtige easelkaart Wenda.... leuke kleurtjes en wat ontzettend gave stempels weer!