zondag 27 maart 2016

OUCH !!


Hallo creatieve blogger,

Vandaag aan mij de beurt om je een kaartje te laten zien en nou zou je verwachten dat het een Paas kaart is maar ik heb toch maar gekozen voor een cactus daar ik niet met Pasen heb.
Zelf heb ik ook niet met cactussen maar in mijn omgeving kom ik toch vaak mensen tegen die ze erg mooi vinden. Deze verjaardagskaart is dan ook voor zo iemand. Ben begonnen om op het aquarel papier het geel en groen aan te brengen met de Magicals, hoe ik dat precies gedaan heb laat ik je morgen zien hier op het blog in een video.


Vervolgend heb ik de cactus gekleurd met de Magicals, nou is het een simpel afdrukje uit de set "Sweet Succulents" maar hoe simpeler het afdrukje hoe moeilijker te kleuren ( gek he ). De teksten er bij gestempeld en op het cardstock van Aurelie Kalos geplakt.

Gebruikte kleuren : 

Cactus : Aloha avocado + Greased lightnin'green
Bloemen : Summer lovin'sun + Mango mania + Sandra dee sepia
Pot : ( glimmend ) Canna lily burnt  orange + Milk chocolate brown
Achtergrond : Bonjourr butter + Merry-go-round green


Gebruikte materialen zijn : 

Magicals : Magical Flat Set / Magical Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart, misschien tot morgen met de video en geniet van de Paasdagen.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Aartje zei

Mooi gemaakt weer. Stempel en achtergrond oassen heel mooi bij elkaar.
Groeten, Aartje