donderdag 12 juni 2014

Een kaart voor mannen

Hallo lieve lezers,
 
Deze keer heb ik gekozen voor een kaart voor mannen. Het is bijna Vaderdag, dus misschien heb je nog tijd om een kaart te maken.
 

Het dessinpapier, zeer geschikt voor mannenkaarten, is van Authentique. Ik heb 3 verschillende dessins gekozen, de onderste is 14,4 x 14,4 cm, de volgende 14 x 14 cm en de derde 13,6 x 13,6 cm. Ik heb de vierkanten op elkaar vastgezet en daarna lintjes bevestigd. Het geheel heb ik op een donkerblauwe kaart van 14,8 x 14,8 vastgezet.


Voor het multi grid werk heb ik gekozen voor perkamentpapier ijsblauw en multi grid 03. Het patroon is geciseleerd en geperforeerd. Vervolgens heb ik kruisjes geknipt en de ruit langs de buitenste rand los geknipt. Dit heb ik met blauwe glitter brads op een stukje dessinpapier van 10,1 x 10,1 cm bevestigd en het geheel met foamblokjes op de kaart vastgezet. De hoed, snor, schoenen, paraplu en het zakhorloge heb ik uit blauw kaartkarton gesneden met mallen van Tattered Lace. Nog een banner greeting van My Favorite Things gestempeld en uitgesneden met bijpassende mal. Tot slot nog enkele plakparels. Ik hoop dat deze kaart jullie wat inspiratie geeft om een leuke mannenkaart te maken.



Gebruikte producten:
perkamentpapier ijsblauw (61590)
Pergamano multi grid 03 (31457)
Authentique paper pad Suave (SUA014)
Tatter Lace hat and cane embellishments (ACD166)
 MFT banner greetings clear stamps (DC-60)
MFT banner greetings (MFT-390)




1 opmerking:

corryskaart zei

hoi anja
een pracht van een mannekaart en heel bekend want ik heb 14 jaren pergamano gedaan,hihi
groetjes corry