zondag 18 februari 2018

Thinking of you

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag weer even langs komt op ons inspiratie blog.

Craftlines heeft in haar assortiment veel Spellbinders artikelen. Spellbinders staat altijd voor een goede kwaliteit en ook deze stansen snijden perfect uit.

Met 2 verschillende stans sets ben ik vandaag aan de slag gegaan: de Wreath Element set en de Thinking of you set.

Hoe is deze kaart gemaakt:
* Ik begon met het snijden van Aurelie cardstock in een licht paarse tint
* Vervolgens stanste ik uit wit cardstock de Thinking of you stans
* Uit paars cardstock stanste ik daarna diverse bloemen uit de Four Seasons set.
* Met deze zelfde set stanste ik de bladeren.
* De tekst "Thinking of you" stanste ik eveneens uit het paarse cardstock.
* Ook stanste ik een vlinder uit zowel het lichtere als donkerdere paars.

De gebruikte producten zijn:


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Echt een elegante, romantische kaart!

Petra zei

Wat fijntjes en een elegante kaart Aartje.

Lieve groet,
Petra

Dora zei

prachtig