vrijdag 15 december 2017

Kersttagjes "cadeautje"


Hey goeiemorgenl!

Wat gezellig dat je een bezoekje brengt aan het blog van Craftliners.
Met mijn kerstkaarten ben ik aardig op dreef, maar ik wilde ook wat leuke kersttagjes hebben voor aan cadeautjes. Hiervoor ben ik aan de slag gegaan met wat winterse stempeltjes van Lawn Fawn, en tagjes van MFT.


                                                                       Werkwijze
  • Stempel de figuurtjes met Versafine (en Misti) op glad aquarelpapier.
  • Kleur de figuurtjes in, ik heb dit gedaan met mijn zigmarkers.
  • Stans of knip de figuurtjes uit.
  • Maak de achtergrond door een tagje uit de set te stansen uit aquarelpapier, en te sponzen met Distress (oxide) inkt.
  • Stans een strookje uit van wit cardstock en maak die sneeuwrandje op maat.
  • Stans het voorste tagje uit kraftpapier, deze keer het labeltje met het kader eruit.
  • Plak de tagjes op elkaar, eerst sneeuw en boom ertussen, en daarna de beestjes.
  • Tot slot: kies een passend tekstje uit en lijm dit erop. En niet te vergeten, een stukje baker’s twine door het gaatje bovenaan.




Gebruikte materialen:
  • MFT Die-Namic Tag Builder Blueprint 5 (MFT-845)
  • Lawn Fawn Snow Day (LF723)
  • Lawn Fawn Cheery Christmas (LF1216)
  • Lawn Fawn Winter Alpaca (LF981)
  • Lawn Fawn Tobaggan Together (LF976)





Dank je wel voor je bezoekje hier, en je reactie, harstikke leuk!!

Fijne dag!



Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Superleuke tagjes! Die zorgen er wel voor dat cadeautjes extra feestelijk worden.

Crea Astrid zei

Wat zijn ze schattig.

Groetjes, Astrid.

Anneke Wijers zei

Oh wat zijn ze schattig!


(Ik zie dat iemand dat al schrijft
maar het was toch echt m'n eigen tekst! ;-))