zondag 28 mei 2017

Thinking of You!


Goede morgen allemaal!

Onlangs ben ik weer aan de slag gegaan met de TODO..... je weet wel de multifunctionele snij-embos-foil machine. Voor degene die de TODO nog niet kennen....HIER en HIER kunnen jullie YouTube filmpjes bekijken, waarin je een indruk krijgt wat de TODO is en hoe deze o.a. werkt met eigen stansen. Craftliners heeft op haar YouTube kanaal een hele serie video's over de mogelijkheden van de TODO; echt de moeite waard om te bekijken (en abonnee te worden op het Craftlinerskanaal).
Willen jullie eerdere blogposten van de TODO terugkijken, klik dan HIER.


Deze keer heb ik de TODO gebruikt om een stans van Cottage Cutz te voorzien van een hotfoillaag.
Verder heb ik gebruik gemaakt van 3 verschillende paperpads van My Favorite Things. Het fijne van de paperpads van My Favorite Things is dat ze onderling zeer goed te combineren zijn.
Nadat ik het vosje voorzien had van hotfoil, heb ik deze op wit cardstock geplakt en het geheel verhoogd op de kaart geplakt. Ook de tekst is verhoogd op de kaart geplakt.
Op onderstaande foto kun je goed de schittering van de hotfoil zien. Ik heb voor het lijfje en de poten donkerrood gebruikt en voor de borst en de punt van de staart lichtrood. Nu hoor is jullie denken.... hoe doe je dat? In dit geval is het een kwestie van plakken, want de borst en de punt van de staart zijn losse onderdelen die je (net als de vos zelf) uit glad witcardstock stanst en daarna voorziet van een hotfoillaag.
Om het vosje goed tot zijn recht te laten komen, heb ik de kaart verder niet 'versierd', maar min of meer CAS gelaten.


Nog even de gebruikte materialen op een rijtje:
Aurelie Kalos Collection cardstock A4 - AUKC1001
JEJE Produkt foam tape 2m x 12mm x 2mm - 3.300
(My Favorite Things Fresh Squeezed Chevron 6x6 Paper Pack - EP-07)
My Favorite Things County Fair Plaid 6x6 Paper Pack - EP-19
My Favorite Things Proper Pinstripes 6x6 Paper Pack - EP-22
(My Favorite Things Label Maker Sentiments Clear Stamps - CS-74)
Scrapping Cottage CottageCutz Sweet Fox - CC-268
TODO Multi-Funtional Crafting Machine - 16931
TODO pack of 6 Hotfoil Summer - 18180

Hopelijk heb ik jullie met deze kaart van wat inspiratie kunnen voorzien.
Denken jullie nog aan onze challenge 'voorjaar' (ook al zitten we qua temperatuur momenteel meer in de zomer *lol*). Jullie kunnen nog inzenden tot 2 juni a.s.

Ik wens jullie een heel fijne zondag en graag tot een volgende keer.

Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Lydia Boode zei

Heel erg mooi geworden.
Hugs
Lydia

Aartje zei

Wow, ziet er heel gaaf uit Angela. Wat leuk om het vosje op deze manier te verwerken.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Mooi zeg!