maandag 27 maart 2017

You are a true friend

Hallo lieve bloglezer,

Wat hebben we toch weer een heerlijk weekeinde gehad.
We zijn lekker op stap geweest met onze meiden en hebben wat in de tuin
gewerkt. 
Vanmorgen ben ik te vinden in mijn werkkamer, heerlijk aan de freubel
met van alles en nog wat. 
Daar is deze kaart ook uit voor gekomen. 


Met Ecoline markers heb ik een stempel van MFT beinkt, 
door de stempel rechtstreeks in te kleuren.
Om een aquarel effect te maken heb ik van grote afstand
wat water erover gesprayed. en de afdruk gemaakt. 
De blaadjes heb ik alleen met mijn adem geactiveerd. 


De tekst heb ik gemaakt met zwarte inkt van MFT.
Voor de basis van  de kaart heb ik een uit Aurelie kalos karton
een basis kaart gesneden die 1 cm groter is als de gestempelde kaart.
Hierop heb ik van X-cut glitter papier geplakt
eerst op maat gesneden natuurlijk, dit glitterpapier is zelfklevend
ideaal dus.
Hierop is de gestempelde kaart gekomen die ik met 3d foam tape heb 
opgeplakt. 





Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Ellen zei

Dat ziet er fleurig uit!