woensdag 5 oktober 2016

Hot Foil en Letter Pressing met je eigen stansen op de TODO


Hallo creatieve blogger,

We zijn weer bij gekomen van de Demodagen bij Doe@ding waar we waren met de TODO en voor vandaag heb ik weer een nieuwe video voor je.
Op de kaart heb ik met de TODO hot foil aangebracht en hier ook diepte ingebracht met letter pressing. 


Op deze foto is het duidelijker te zien en het is een stans van Elizabeth Craft Design dus ook met al je bestaande stansen is voor de hot foil en letter pressing goed te werken op de TODO
In onderstaande video laat ik je zien hoe je dat kan doen.

Veel kijk plezier.


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze video en hoop dat het allemaal duidelijk is.





Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Heel gaaf Wenda. En mooi duidelijk uitgelegd, dus we kunnen het nu makkelijk zelf proberen
Groeten, Aartje