donderdag 6 augustus 2015

Love you


Hallo en goeiemorgen! Het is weer mijn beurt om een kaartje te laten zien. Altijd leuk! Deze keer heb ik gebruik gemaakt van Blueprint 13 van My Favorite Things. Blueprints zijn kei handig. Er zitten allerlei onderdelen in waarmee je een kaart kunt samenstellen. Fijn als je weinig tijd hebt of de inspiratie even ontbreekt. Op de site van MFT staan zelfs met iedere Blueprint vier voorbeelden. Ik heb één van die vier gebruikt voor mijn kaart. Het enige dat ik gedaan heb, is 'm spiegelen. Als dat niet makkelijk is ;)
 
 
De designpapiertjes komen uit het leuke Creative Agenda blokje van Echo Park. Ik heb gekozen voor een blauw en oranje papiertje, maar er zitten nog veel meer mooie velletjes in dit blokje. De tekst 'love you' is een combinatie van een stans en een stempel. Allebei afkomstig uit één set, de Love You More Stamp & Die Combo van Taylored Expressions. Behalve de love-stans zitten er verschillende teksstempeltjes in. Je kunt dus allerlei combinaties maken. Ik ben fan van deze gave set!


Werkwijze:
  • Snijd een basiskaart uit wit cardstock van 21,6 cm x 13,9 cm, ril en vouw dubbel.
  • Stans de grote rechthoek uit designpapier en plak op.
  • Stans de accolade-banner uit een ander designpapiertje en plak op.
  • Stans de pijl en de gekartelde cirkel uit verschillende kleuren cardstock.
  • Stans de cirkel uit wit cardstock, stempel hierop de tekst en plak op de gekartelde cirkel.
  • Stans het woord love uit cardstock en plak op de pijl.
  • Doe onder de cirkel wat zilverdraad.
  • Plak de cirkel verhoogd op (blokjes van 1 mm)
  • Plak de pijl verhoogd op (blokjes van 2 mm)



 Gebruikte materialen:
  • Echo Park Creative Agenda 6x6 Inch Paper Pad: CA70023
  • My Favorite Things Die-namics Blueprints 13: MFT-453
  • Taylored Expressions Love You More Stamp & Die Combo: TEPS140
  • ScrapBerry's Glue Foam Squares 5x5x1 mm White: SCB2021204
  • ScrapBerry's Glue Foam Squares 5x5x2 mm White: SCB2021203



 
 
 
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Aartje zei

Gave strakke kaart Ellen!
Groeten, Aartje

Angela zei

Prachtige kaart Ellen!
Bedankt voor de tip van de sketches..... altijd handig!
grt Angela

GerJanne zei

Heel mooi Ellen, echt een kaartje van jouw hand.
Groetjes,
GerJanne